UA RU
Кошик 0
Головна Корисна ІнформаціяПовернення Товару

Повернення Товару

 Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу "DCT Автозапчастини" та інших постачальників в Україні через відмови клієнта (фізичних осіб, ФОП або юридичних осіб).

1. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлено», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються.

2. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно з законом УКРАЇНИ "Про електронну комерцію"(Розділ III, Стаття 11.), датою продажу (оформлення єлектронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення.Поворотні позиції повинні надійти на склад пізніше зазначеного терміну.
 
3. Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також потрібна наявність касового або товарного чека.
 
Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.
 
Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.
 
4. Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:
  • Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
  • Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
  • Копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
  • Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • Касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.
Відповідно до ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які були у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.
 
Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.
 
5. Порядок повернення товару:
 
5.1 Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернутий клієнту без попередження.
 
5.2. Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.
 
5.3. У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.
 
5.4. Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
 
5.5. У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.
 
6. На підставі чинного законодавства України інтернет-магазин "DCT Автозапчастини" залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.
 
При поверненні товару належної якості, "DCT Автозапчастини" має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.
 
Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує.
 
7. Явними причинами для відмови у поверненні є:
  • Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
  • Пошкоджена чи брудна упаковка;
  • Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
  • Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук);
  • Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
  • Деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
  • Запчастини без наклейок постачальника.
8. Відправлення зворотних товарів на адресу DCT Автозапчастини здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта» 
Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.